Další poklady

11.11.2014 10:35
Dnes jsem se přinutila, abych nafotila další poklady co doma mám.....v sobotu se mi vůůůůůbec nechtělo! :-) Tak se omlouvám a dnes jsem tedy splnila svůj slib.
Mám nesmírnou radost z mnoha pokladů od milé paní Kamily ze Slovenska, která mi nejprve splnila sen - sháněla jsem dlouho sportovní kočárek DUBENA i s krabicí a díky ní jej mám ( fotka je ve sbírce HRAČKEK) a pak od ní mám plno dalších krásných pokladů, největší radost mám z RETRO soupraviček včetně krabic, radost udělal i zbytek - zásypy, chrastítko i pískací žirafka a ještě od ní mám nepoužitou plátěnou čepičku a jeden střih, který mi udělal taky velkou radost, protože je na něm jednak miminko a pak o to větší radost je, že má v v pusence starý dudlík - kytičku z RAKOUSKA z konce 60. let, který mám ve sbírce. Takže paní Kamile patří obrovský dík za všechny poklady co mi poslala!!! ;-)
A na poslední dnešní fotce jsou ještě "pískáčci" od paní Jilemnické.....srdečné díííííky i za ně!!!!!!
 

Přeji krásný den, u nás je slunečno, tak posílám kousek sluníčka i Váááááám...........