Nové úlovky

24.10.2013 09:42
Krásný sluníčkový podzim přeji...., u nás sice dnes prší, ale to nevadí po těch nádherných dnech může. :-D Ať máte na co koukat vložila jsem Vám nabídku od Kamilky... je to  hromada nádherných chrastítek co kupovala pro svého syna v roce 1989....je tam mezi tím vším dost extra pokladů, takže mám obrovskou radost z tak krásného daru! Kamčo, moc děkuji!!!! Další poklady z chrastítek čekám, taky jsem dostala nádhernou nabídku, sice jich tolik moc jako od Kamily není, ale jsou tam hezké kousky a za hubičku. Já na chrastítka, až tak moc nejsem....mojí prioritou jsou dudlíky, ale nyní se mi tedy řádně zadařilo s chrastítky a mám z nich opravdu neskutečnou radost!!! Nafotím Vám ještě co jsem doposud získala....jen co bude nálada a hlavně čas! Nyní jsem nevkládala nové úlovky, už pěkně dlouho....musím to všechno  nafotit a vložit, ať si můžete zavzpomínat.

Mějte se moc fajn.......