Dnešní velká radost

07.12.2012 12:55

Zdravím všechny kdo sem zavítají! A jdu se s Vámi podělit o obrovskou radost.....ani si nedovedete představit jak moc jsem sháněla takový ten plastový kryt na dudlík. Neustále jsem jej inzerovala asi rok. Opravdu jsem po něm moc toužila. Některé sběratelky je mají, tak jsem se ptala zda neuděláme výměnu, ale nepochodila jsem. Tak jsem sháněla dál a doufala, že se mi JEDNOU  snad zadaří, i když jsem opravdu i tomu pomalu přestávala věřit. A nedávno mi napsala paní, že vyklízí barák po babičce a našla nějaké dudlíky, no a našla opravdu nádherné poklady a nejen dudlíky, ale i plno věciček do mé sbírky HRAČEK. Babička prej syslila  :-) a nikomu to kolikrát ani neukázala, takže mě určitě taková babička radost udělala, protože díky ní a taky tomu, že se mi paní ozvala mám moc krásných pokladů za hubičku a některé ještě i originál zabalené. A napadlo mě zeptat se paní na ten plastový kryt a poslala jsem jí fotku. Ona mi napsala, že by ji nikdy nenapadlo, že něco takového patří k dudlíku a určitě by to vyhodila. A věřte nebo ne..... druhý den mi paní píše, že ho našla!!!! To mi udělalo tak obrovskou radost - to si nedovedete ani přestavit jak velkou....dokonce jsem neměla ani takovou radost z perleťáčků a mini dudlíčků co mi poslala jako právě z tohoto krytu!!! NESKUTEČNÉ!!!!! A díky tady té příhodě jsem uvěřila tomu, že sny se plní.........tedy mě URČITĚ!!! Tak mám mini dudlíček i s krytkou díky jedné babičce a její vnučce. ;-)  A že mám vážně "ŠTĚSTÍ" - na to jak jsem dlooouho po tom krytu toužila a nemohla jsem jej sehnat, až se mi tedy nedávno KONEČNĚ podařilo, tak si představte, že mám, už i druhý!!!! Zdá se Vám to neskutečné?????? Mě taky!!!!! To se mi zase ozval pán co jsem v lednu od něj kupovala plno nádherných starých hraček a spousta z nich byla taky ještě i v původním balení a navíc opět vše za hubičku - hodní lidé se v dnešní době opravdu ještě najdou.......tak mi pán napsal, že našel nějaký plastový kryt z dudlíku a dva kroužky ..... a zase je to děsný POKLAD......můžete se podívat do galerie: NOVÉ ÚLOVKY!!!!!

Pěkný adventní čas Vám všem..... A TĚM CO PLNÍ SNY ZE SRDCE DĚKUJI!!!!!!