Hezkou neděli přeji všem milovníkům retra

18.01.2015 16:38
Do sbírky mi přibylo pár dalších úlovků tak se jdu podělit. Podařilo se mi sehnat kočičku od návrhářky Niklové a jiné pískací hračky, velkou radost mám z dalších originál zabalených chrastítek i těch nebalených. A nikdy mi ani nevadí pokud získám zase ty stejné co, už  ve sbírce mám, protože taková používám na náhradní díly ke kompletaci jiných co nemám kompletní a to samé platí i o dudlících - co mám stejného víckrát mám uložené v "náhradních" dílech! :-D Proto pokud vidíte v ÚLOVCÍCH stejné věci je to realita a opravdu to ve sbírce mám. V žádném případě nemám zapotřebí fotit určité věci pořád dokola jako některé sběratelky, aby si každý myslel kolik toho mají. A posledním úlovkem, ze kterého mám taky obrovskou radost  je 26 kusů koleček z perleťových dudlíků. Kroužků k nim mám pořádnou zásobu, takže můžu vesele kompletovat! Jinak pokud u mě najdete něco víckrát neváhejte a napište - můžeme udělat výměnu!

Krásný a pohodový zbytek víkednu přeji.......