Krásný srpen!

08.08.2014 15:31
Všem příznivcům, kteří chodí na mé stránky vzpomínat na "staré dobré časy" přeji krásné letní dny!!!!! Máme tu druhý měsíc prázdnin a dětem se to nějak rychle přibližuje a my dospěláci pomalu začínáme možná i šílet a shánět věci do školy. Mě jde letos poslední dítko - holčička do PRVNÍ TŘÍDY, tak snad to zvládneme v pohodě jako s těma dvěma před ní. 
Navíc doma probíhá rekonstrukce, takže blázinec o to větší!!!!! :-) A já nemám ani moc času, abych sem dala NOVÉ úlovky, ale dnes jsem si čas udělala a konečně vše vyfotila, takže máte fotečku s pokládky, už v galerii. Od paní Mileny jsem získala plno luxusních pokladů, za které ze srdce děkuji!!!!! Mám tam nádhernou kojenku s medvídkem, pískacího oslíka ještě v původním obalu, dětskou houbu a plno plenkových kalhotech a taky roušku na pleny SANDRA - vše krom kojenky NEPOUŽITO!!!!! Opravdu je to luxus tolik nepoužitých věcí a dokonce i ty kahotky z ODĚVY jsou nepoužité - viz. druhé foto. Takže radost neskutečná a za vše moc a moc děkuji! Na fotce je i chrastící dudlík MADE IN CZECHOSLOVAKIA i s krabičkou - taky nepoužitý a za ten moc děkuji paní Šárce!!!!
 

Mějte se krásně, užívejte letních dnů a jak mi přijdou další poklady, které očekávám budu se je snažit co nejdříve vložit na stránky...............