Opět další poklady do sbírky!

14.08.2014 15:16
Přeji hezký den všem,
sice se nám ochladilo, ale co naděláme. Lepší to, už asi nebude. Jediné co mi dnes zvedlo náladu byl balíček od paní Renaty, která mi poslala nádherné poklady.....růžové peřinky do kočáru, krásné pískací gumové hračky - ty miminka možná moc stará nejsou, ale když jsem je viděla zamilovala jsem se do nich! Mají strašně rozkošné obličejíky, skoro jako opravdová miminka. Pak mi přišla i plastová  panenky.....nebo panáček? Moc děkuji i za 4 savičky BARUM na láhve - 3 jsou ještě v originál obalu a jeden z nich je dokonce modrý a takový nemám, takže obrovská radost!!!! A z dudlíků jsem celá vedlle...opět mám nějaké perleťáčky a 2 kompletní mini dudlíčky. Milá paní Renatko za vše moc a moc děkuji a těším se co dalšího ještě najdete. A Vy co se rádi chodíte koukat na věci "našeho dětství" najdete vše co mi dnes přišlo v galerii NOVÉ ÚLOVKY!
 

Užijte si zbytek prázdnin...... mám opět slíbené nějaké pokládky, které Vám ukáži hned jak přijdou! ;-)