Plno nádherných pokladů....

07.11.2014 19:16
Přeji všem pohodový pátek,
a jdu KONEČNĚ ukázat poklady co jsem nevložila minule a taky ty co mám nejnovější. Tak se kochejte tou krásou..... minulý týden se na mě usmálo štěstí a podařilo se mi získat obrovský poklad v podobě tzv. GUMÁČKŮ - tedy pískacích hraček z 50. let a dokonce v nádherném stavu na svůj věk! A od paní Jilemnické mám kromě hraček (mimochodem i ve sbírce HRAČEK jsou vloženy nové fotky - tak nakoukněte) a nějakého textilu - bryndáček, MAKO dupačky i s čepičkou a nádherných háčkovaných čepiček - ty, už mají mé panenkové miminka na hlavičkách a nafotím je jindy.......raritní pískací hračky od návrhářky paní Niklové, takže paní Jilemnické srdečně děkuji za spoustu pokladů!!! Dále mám opět několik dalšich dudlíků do sbírky včetně 2 kroužků k perleťáčkům, dnes mi taky KONEČNĚ pošta doručila balíček odeslaný v pondělí - opravdu nabízí skvělé služby! Moc děkuji paní Hořejší za 2 perleťáčky, zásyp Aviril, kojenku s hnědou stupnicí a radost mi udělala i síťka na kočár! A protože je menších rozměrů nádherně padne i na ten můj "prozatím" jediný kočárek - z prostorových důvodů jen pro panenky......
I když odpoledne začalo pršet a prší doposud měla jsem moc krásný den díky balíčku od paní Hořejší a pak návštěvy u jedné milé paní u nás v Brodě co se rozhodla dělat doma jak mi s úsměvem sdělila "pořádek"! Původně mi chtěla nabídnout  dudlíky, jen neví kde jsou a jestli je náhodou, už i nevyhodila....., ale našla další věcičky, takže jsem si vybrala starou termosku CLARA, košilku, kojenku JENA s červenou stupnicí co ještě nemám, takže o to větší radost z ní mám...odměrku na SUNAR, pak mini dudlíček, ucpávku do kytičky a kroužek k oválnému dudlíku s nápisem BARUM - to prý našla v šití....tady, aspoň vidíte kde všude se dají poklady najít!  :-D Dále jsem si vzala 2 zabalené savičky BARUM, chrastícího kohoutka, a i když textil z prostorových důvodů nesbírám, ale občas si přece jenom něco extrovního vyberu - pro ty mé panenkové miminka...... tak jsem dnes prostě neodolala plenkovým kraťáskům - jsou to kraťásky na šráky a vevnitř mají všitý igelit na pleny. Tak tohle jsem ještě neviděla a proto jsem neodolala.....
Vložila jsem i nějaké chrastítka a bimbací panenku, savičky - jedna z nich je sice v hooodně špatném stavu, ale i tak z ní mám radost, dudlík NUK ze 70. let a pár kouzelných miminek na fotografiích..... a jak jinak opět nemám nafoceno vše..........zítra budu tedy pokračovat.;-) A máte se na co těšit!!!!!
 

Hezký zbytek dne..........