Splnila jsem konečně svůj slib

28.03.2014 20:16
Všem přeji krásný a pohodový jarní večer, konečně jsem se dostala k focení a mohla Vám vložit do sekce NOVÉ ÚLOVKY slibovavé fotografie. Na prvních 18 fotkách jsou úlovečky za poslední dobu a taky ty nejnovější. 
Ze všech nových úlovků mám děsnou radost a všem ze srdce děkuji za obrovské obohacení mé sbírky. Paní Šebelové děkuji za plno nádherných dudlíků a některé dokonce ještě i s původními obaly a taky za savičky BARUM v obalech, opravdu moc a moc děkuji!!! Pak mám opět plno krásných chrastítek, ze kterých mám taky velkou radost a pokud se mezi nimi najde nějaké co, už mám vůbec to na radosti neubírá, protože pokud získám další taková chrastíka  používám je ke kompletaci dalších nekompletních částí co, už mám a tím mám celé chrastítko. 
A šíleně moc děkuji taky paní Jitušce, která mi kdysi darovala do sbírky hromadu nádherných dudlíků....ta po shlédnutí mých stránek dostala chuť jít dělat menší pořádek na půdu. Takže díky ní mám opět hromadu tentokrát plenkových kalhotek, ze kterých mám opět obrovskou radost! Jinak mám od Jitušky i nějaké retro oblečeníčko a  hračky......nafotím příště! Takže milá Jituško, vřele děkuji za další nádherný dar a těším se na to, až půjdete dělat ten "velký" úklid půdy!!!!! :-D 
Radost mám ovšem ze všech těch krásných pokladů a všem dárcům a prodejcům moc a moc děkuji!!!!

Mějte se krásně a někdy zase nakoukněte.......