Třídění pokladů

07.06.2014 16:53
Všechny Vás moc zdravím a přeji krásný víkend!
Dnes jsem roztřídila a očistila poklady od pana Romana. A mezi vším jsem objevila dokonce pro mne NESKUTEČNÝ poklad a to mini dudlík s nápisem BARUM! Tak dlouho jsem po něm toužila, až jsem se opět dočkala a mám další splněný sen!!! Ze všech dudlíků mám obrovskou radost nejvíc z barev, které ještě nemám. Jen mi schází savičky ke zkompletování všech dudlíků, ale to, už je maličkost! 
Mezi kojenkami toho moc co nemám není, ale to určitě nevadí. Vybrala jsem si tu co nemám a nechám si i jednu s nápisem BABY, i když ji, už mám a ostatní lahvičky nabídnu k výměně i s mini dudlíky, které sice do sbírky zařadím, ale pokud bude mít někdo zájem ráda za jiný dudlík vyměním. 
A vyfotila jsem konečně i tu hromádku těch chrastících dudlíků, které jsem doposud nenafotila. Takže vše co mám nové najdete v sekci NOVÉ ÚLOVKY a pokud bude mít nějaká sběratelka zájem o výměnu, ať se podívá do sekce VYMĚNÍM! A třeba si něco vybere!? ;-)
 

Krásný zbytek víkendu..........