Velmi milé překvapení!

09.08.2013 09:50

Zdravím všechny a snad se Vám daří přežívat ty děsné vedra....nám včera dokonce i internet stávkoval.....máme toho všichni, už dost. Ale jinak jsem měla včera radost ze starodávné panenky co mi přišla, je nádherná, velká, v zachovalém stavu a pak mi ještě přišel další unikát nepopsaný a zachovalý Památníček pro miminka z roku 1947 s kouzelnými ilustracemi.

Ale dnes ráno mě čekalo nejkrásnější překvapení, které mi udělalo děsnou radost!!! A to jsem včera říkala, že mám Vánoce...nooo, a dnes je mám ZNOVA!!! Nedávno mi paní nabídla kolečko z perleťového dudlíku a já z něj měla radost, i když takové mám, ale perleťáčci jsou poklady, takže jsou vždy vítáni. Dnes mi ho měla posílat a v mailu mne čekalo "štěstí" paní mi napsala, že při prohrabávání starých věcí našla další poklady co bych mohla chtít. Fotečku máte v galerii NOVÉ ÚLOVKY! ;-)

Jsem nadšená z toho růžového dudlíky BARUM, po kterém jsem taky dlouho toužila.....a opět mám SPLNĚNÝ sen. A navíc mám  tento dudlík i v modré barvě i s krabičkou, a pak ho mám i v bílé barvě a nyní tedy i ten vysněný růžový. Ještě nedávno se mi nějak nedařilo, už jsem to viděla bledě, ale co mám za poklady nyní.......to za tu pauzu stálo!!!! Pak je mezi poklady i bílý mini dudlík, savička na kojeneckou láhev jako nová, tak v tomto případě je obdivuhodné v jakém se dochovala stavu. Paní psala, že je nepoužitá - dokonce byla ještě i v původním obalu, jenže sáček byl napadrť tak ji paní vybalila a sáček vyhodila. Je to ten typ co mám i s krabičkou BARUM, ale tam je savička, už dost zčernalá, pak jsem ji nedávno získala v moc pěkném stavu, ale tato je tedy TOP!!!!! A další poklad je odsávačka hlenů - tu mám ve sbírce i s původní krabičkou.

TAKŽE  KDO MI COKOLIV DO SBÍRKY DAROVAL NEBO I PRODAL  - VÁM VŠEM PATŘÍ MÉ SRDEČNÉ PODĚKOVÁNÍ -  ZE SRDCE DĚKUJI!!!