Vložila jsem nejnovější úlovky

18.02.2013 21:18

Moc Vás všechny opět zdravím, a jdu se podělit o velkou radost s dalšími ulovenými dudlíky. Největší radost mám z dalšího dudlíku kočičky  a tento je tvarově jiný než ve sbírce mám a má dokonce i původní plastovou krytku. Tudíž si myslím, že je to krásná RARITA. Nevím zda si někdo tyhle dudlíky pamatujete? Já je vidím jako dnes u kolotočů ve střelnici a taky tam byly i velké kopretiny.....joooo zlaté 70. roky!!!! Mám tyhle dva typy dudlíků od kolotočů živě v paměti díky tomu, že si je tam kupovávala moje teta pro své syny. Jinak bych si na ně asi taky nepamatovala. Pak jsem výměnou získala pár dudlíků od dvou sběratelek, holky díky VÁM za výměny a další dudlíky do sbírky  nabídla i jedna hodná paní, takže mám zase o pár dudlíčků víc. :-) Jinak ke mě cestují další dudlíky od jednoho pána a dnes mi napsala i jedna bývalá sběratelka dudlíků, že se pokusí ty její dudlíky pohledat a pokud najde pošle mi je. Jsem tedy natěšená a tajně doufám, že paní něco najde. To co, už mám u sebe jsem Vám tedy nafotila, ale jinak se mi stále nechce do dalšího focení. Je toho moc, čas znatelně chybí.....nevím kdy se k přefocení sbírky dostanu. Mám i nějaké pískací hračky, tak ty bych snad i nafotit mohla......tak zítra nafotím. SLIBUJI!!!! ;-)

 

 Ze srdce děkuji všem za krásné dudlíky do sbírky a těším se na další!!!!!!!   PĚKNÝ VEČER VÁM PŘEJI......