Vše nejlepší v novém roce 2014!!!!

09.01.2014 18:37
Všechny Vás v novém roce moc zdravím a přeji hlavně zdravíčko!
A jak jsem Vám na sklonku roku slíbila....přináším ukázat ty krásné poklady co jsem v poslední době získala.....
Moje milá Zdenička, která kdysi sbírala taky dudlíky opět našla nějaké poklady a darovala mi je do sbírky. Zdeničko, jste zlatíčko a jsem strašně moc ráda, že jsem Vás poznala, protože díky Vám mám vždy i povídání o dudlíčcích. A to je mnohdy daleko cennější. Tak vím, že tu nádhernou kytičku co je v obalu jste koupila v Rakousku v létě 1967! Moc, moc Vám Zdeničko děkuji!!!! Jste můj POKLAD! ;-)
Další nejen dudlíkové poklady mám od pana Michala...nečekala jsem, že mezi dudlíky bude tolik oválkú s nápisem BARUM a dokonce i ten růžový je BARUM a všechny chrastící dudlíky s nápisem MADE IN CZECHOSLOVAKIA! Velkou radost mám i z prásátka, takový dudlík ještě nemám, ale naprosto vedle jsem z té malé průhledné kytičky i s krytkou. Tak takový dudlík jsem ještě neviděla, takže je to pro mne velká rarita! A udělal jste mi Michale obrovskou radost i řetěty na kočárky a taky tou spoustou kojenek KAVALIER......VŘELÉ DÍKY ZA VŠE!!!!
 

Doufám, že to čekání na fotky stálo za to, a aspoň někdo se řádně pokochal.....mějte se moc hezky!!!!!