Srdečně Vás všechny zvu na prohlídku mé sbírky,

06.02.2014 09:35
konečně jsem ji snad po 2 letech doplnila a nafotila. Co jsem začala chodit do práce, navíc na 12ctky nestíhala jsem absolutně nic. Proto jsem moc ráda, že se mi  to nyní konečně podařilo, i když není dovkládáno vše. Ještě musím aktualizovat chrastítka a plenkové kalhotky, a pak vložit fotky do galerie: Dětská kosmetika a Prádlo.....jenže to je, už jen maličký zlomek oproti tomu co jsem vložila doposud. Teď, už toho nebude na focení moc, takže to někdy příště nafotím a doplním. ;-)
A taky musím pohledat kam jsem co dala...., když jsem prohlížela fotky toho co jsem, už vložila....zjišťuji, že tam nemám nafocenou jednu kojenku se zelenou stupnicí a originál dudlík s ucpávkou BARUM. Kam já to zas založila..........nechápu!? Pohledám a doplním. ;-)
 

Přeji tedy krásné podívání a hlavně vzpomínání....a nyní prosím moji milou Zdeničku o doplnění ke všemu co pamatuje......a hezký den všem!!!!