Čekám další poklady od Zdeničky

25.07.2013 10:32

Jdu Vás všechny srdečně pozdravit a popřát krásné letní dny! Ale hlavně se s Vámi jdu podělit o další obrovkou radost....včera mi psala Zdenička - ta hodná paní co kdysi dávno taky sbírala dudlíky  a darovala mi před časem plno pokladů do sbírky, že zase našla další 3 dudánky. Po tom co jsem se podívala na fotografii co mi poslala mám obrovskou radost a moc se těším na další přírůstky do sbírečky. Největší radost mi udělala ta prostřední růžová kytička, která je předchůdkyní té, po které jsem děsně dlouho toužila a nakonec se mi podařilo sehnat ji nepoužitou i s původním obalem. Radost je opět nepopsatelná, protože budu mít další nepoužitou a taky bude i s obalem. Zdenička psala, že je cca z roku 1966 - 1968!  Ta co, už ve sbírce mám a má špičatější lístečky je z roku 1968 - 1970. Jsou to dudlíky z Rakouska a po nich firma začala dělat ty čtvercové kytky co budu mít od Zdeničky fialkovou, za kterou jsem taky moc ráda, protože mám ve sbírce, už 2 bílé, takže mi tahle fialová rozšíří tento typ dudlíků. No, a zvířátkový dudlíček je z roku 1973 z Polska. Jsem děsně ráda za tuhle milou paní, protože jak jsem psala dříve Zdenička je v důchodovém věku a snad se nebude zlobit, když prozradím, že je jí krásných 64 let a její vzpomínky jsou ty NEJCENNĚJŠÍ!

TAKŽE DRAHÁ ZDENIČKO, STRAŠNĚ MOC DĚKUJI ZA POKLADY DO SBÍRKY A TĚŠÍM SE CO DALŠÍHO JEŠTĚ NAJDETE.......přeji Vám a i ostatním co zavítají na mé stránky krásné prázdniny a pohodu letních dní...............