Další fotky v galerii NOVÉ ÚLOVKY

25.10.2013 12:00
Přeji všem pohodový den, jak jsem včera slíbila.....nafotila jsem pár dalších úlovků. Dudlíky jsou některé co, už mám, ale u určitých typů mi to nevadí, že je mám víckrát - medvídky BARUM v růžové a svěle modré, už mám, ale jsem za ně ráda pak malinké dudlíky s hlavou myšky tak takové barvičky nemám a mám z nich obrovskou radost. A v sáčcích jsou kopretiny s kroužkem, ale jsou staršího data a bez 2 dírek jako je tomu nyní. Pak jsem získala nějaké další chrastíka....něco mám, takže dám k výměně a zbytek zařadím do sbírky. Jsou mezi nimi i nějaké náhradní dílky, za které jsem taky moc ráda, protože i tohle se hodí. Co mám z chrastítek k výměně najdete ve fotogalerii.....a ještě mi zbývá dofotit nějaké kojenecké láhve co jsem dostala darem  od jedné milé paní, takže přeji sluníčkový den Vám všem co sem zavítáte........