Moc zdravím všechny mé příznivce!

17.11.2015 13:01

Omlouvám se, že zanedbávám mé stránky a není tu nic nového. Nevím čím to je, ale není to jen tím, že se mi občas nechce, kolikrát není čas a pak občas ani nálada hned fotit a za určitou dobu, už nevím co vše jsem za poslední dobu získala, protože je toho moc. :-D Ale díky zlatým lidičkám mám pořád nějaké nové úlovečky a moc všem ze srdce děkuji za nádherné poklady co díky ním získám do svých sbírek. A tak se jdu podělit o radost a poděkovat hlavně paní Janičce z Roudnice nad Labem za úžasnou hromadu luxusních dudlíků! A hlavně za ty naprosto nevídané barvy perleťáčků! Díky jejímu tatínkovi mám barvičky, kterých moc není. Perleťový dudlík byl totiž vyráběn pouze v základních barvách: bílá, modrá a růžová. Ostatní barvičky jsou dílem zaměstnanců pro svoji vlastní potřebu! Tak se podívejte na ty krásné poklady a potěšte své srdce a zavzpomínejte si na dobu svého mládí či dětství. Janička mi taky rozšířila i sbírku hraček - ty najdete na stránce s druhou sbírkou a jako bonus poslala krásná chrastítka, takže Jani, vřelé díky za vše!!! Další obrovské poděkování patří panu Lulčovi za neskutečné množství a hlavně krásu chrastítek co od něj mám! A je moc dobře, že vše zachránil před vyhozením a nabídl do mé sbírky. Taky je tam plno nevídaných kousků.........pokud budete někdo vědět cokoliv bližšího o chrastítkách, ale i jiných pokladek co ve sbírce mám - rok, výrobce či původ budu ráda, když mi napíšete. Jinak mám ještě od pana Lulča  i nehranou originál sadu s panenkou ARI a jeden z vysněných kočárků pro panenky - ty najdete ve sbírce HRAČEK. 

 

KRÁSNÝ SVÁTEČNÍ DEN PŘEJI........