Nové poklady

09.05.2014 18:38
Zdravím všechny milovníky RETRO věcí pro miminka, podařilo se mi sehnat plno luxusních pokladů a musím se s Vámi o tu radost podělit. Získala jsem hromadu originál zabalených pískacích hraček růných značek: Gumotex a Fatra Břeclav, SMĚR, z Polska a G.D.R., a koloušek je Made in China, ale ještě ta stará - a poctivá! Pak mám nějaké nové chrastítka, největší radost mám z panáčka, který vyráběla DUBENA a obr radost je i ze všech zabalených chrastítek, ovšem nejvíc z těch medvídků, na kterých mne naprosto dostala jejich původní cena!!! A poznala jsem jednu velmi milou osůbku, která vyklízela půdu a od ní mám taky hromadu nádherných pokladů. Peti, vřelé díky za všechny poklady a těším se na další a hlavně, až se začne vyklízet ta druhá půda.....ještě jsem nestihla ani vše omýt, takže další pokládky od Peťky nafotím dodatečně. A bonus co jsem od ní dostala je nádherný perleťový dudlík, který mě velmi zaujal, protože má kroužek oproti klasickému o moc menší.....takový jsem ještě neviděla. Nafotila jsem Vám ho zvlášť s klasickou velikostí kroužku, ať můžete porovnat a třeba mi někdo objasní z jakého dudlíku ten kroužek je?????

MĚJTE SE MOC KRÁSNĚ A JAK BUDU MÍT NĚCO NOVÉHO URČITĚ UKÁŽI...........