Nové poklady

08.01.2015 08:00
Hezké a mrazivé ráno všem!
Slíbila jsem Vám ukázat další nové poklady. Včera jsem svůj slib napůl splnila. Fotky jsem stihla vložit, ale nedopsala jsem popisky, takže jsem to nyní napravila a Vy se kochejte, protože je určitě čím. ;-)
Od paní Martiny mám nádherné "zimní" peřinky do kočáru včetně výplní, postupně jsem získala i nějaké další kojenecké láhve co ještě nemám a i kovový kryt od paní Helenky, ze kterého mám radost, protože je taky jiný než jaké mám. 
A obrovský dík pak patří i panu Luďkovi, za nádherné fotografie a hlavně za  mini album podomácku vyráběné! Je to k neuvěření, že si s tím dal někdo takovou práci a vytvořil pro své miminko tak krásnou památku. Je miniaturní a  obsahuje 16 momentek malé Vlastičky z roku 1940! Opravdu nááádhera!!!!
Tak se potěšte i Vy tou krásou a kdo bude chtít, ať nahlédne i do mé druhé sbírky - do HRAČEK. Včera jsem vyfotila pár originál zabalených panenek IGRA.......
 

Jinak se s Vámi prozatím loučím a zase se ozvu............