Obrovský poklad

04.08.2013 10:56

Všem příznivcům mých stránek posílám krásný letní pozdrav!!!!!

A jdu se s Vámi opět podělit o neskutečnou radost....na 3 prvních fotkách v galerii NOVÉ ÚLOVKY jsou mé nejnovější a největší úlovky....plno nádherných dudlíků. Nejprve jsem je chtěla přefotit, protože z nich po jednom kuse paní odebrala - a mám jinak všechny, ale není čas přefocovat....stále někde s dětma jezdíme a vracíme se pozdě večer. Tak, ať můžete potěšit oko, už nyní - dávám fotky původní. Mám velkou radost z perleťáčků, protože takový vzor ještě nemám. Velkou radost mám i z mini dudlíčků, které nejsou snad ani použité, pak další obrovská radost z hromady oválků s nápisem BARUM a další hromada kytiček BARUM se taky nějak využije. ;-)

A já se snad, už brzy dostanu k tomu dofocení a aktualizaci mojí nejmilejší sbírečky.......mějte se moc a moc hezky!!!!