Opět další poklady do sbírky

15.02.2015 16:11
Přeji všem krásnou neděli a jdu ukázat co je ve sbírce nové!
Měla jsem "štěstí" a tak mi toho tento týden přišlo strašně moc - a mimo jiné i hračky, takže mrkněte i tam. ;-) A čekám ještě pořádnou hromadu dudlíků!
Nyní mi taky přišlo několik dudlíků a plenkové kalhotky od paní Jarušky a přidala i sáček od dudlíku, opět další hromada perleťáků, plno zásypů od paní Adámkové, nějaké ty chrastítka, modrý perleťáček, dílek z MEDVÍDKŮ, plno náhradního skla ke kojenkám ( nefotila jsme všechny - vybalovat 21 láhviček se mi vážně nechtělo ), spolu s nimi hromada saviček, plastové pískačky, panenka a prasátko z kolekce návrhářky paní Niklové. Nejvíc mě potěšilo to prasátko, protože je z 50. let - je to jiné guma než na těch pozdějších, takže o to větší mi udělalo radost....dudlík kytička s nápisem BARUM  a časopis HVĚZDA kde je krásná reklama na zásyp SYPSI od paní malířky Kvěchové.

SNAD VE VÁS OPĚT NĚCO Z ÚLOVKŮ VYVOLALO VZPOMÍNKU NA DÁVNOU DOBU A POTĚŠILA JSEM VÁS.........