Plno nádherných úlovků!!!!

07.05.2013 18:54

Krásný podvečer Vám přeji a musím se podělit o obrovské štěstí, které se na mne usmálo, protože jsem opět získala do své sbírečky překrásné poklady ( najdete je na prvních 4 fotkách v galerii Nové úlovky). Sbírku obohatí především plno dudlíků, pak i nějaká kojenka a proto všem 4 dámám ze srdce děkuji za ohromné poklady!!!

Pociťuji, že jsem v děsném presu.....mám tolik nenafocených a především nezařazených věciček, ale není čas.... Je mi to moc líto, že je sbírka  nyní delší dobu neaktualizovaná. Jenže opravdu bojuji s časem, ale na druhou stranu si říkám KDY to dofotím????

Zřejmě si budu muset vzít opravdu dovolenou, jinak to nevidím..... :-D :-D :-D

 

KRÁSNÝ A POHODOVÝ VEČER VÁM VŠEM....... a mrkněte prozatím do NOVÝCH ÚLOVKŮ - to jediné ještě stíhám. ;-)