Přeji krásný a sluníčkový pátek všem!

17.05.2013 08:25

Opět máme krásné počasí, nálada je suprová a pokud navíc přijde nabídka na poklady do sbírky, tak je o to větší radost. Zase se mi zadařilo a pán co mi před časem prodal staré kojenky a nádherné prvorepublikové zásypy se mi opět ozval s úžasnou nabídkou. Takže nyní mám další přírustek v kojenkách a vzácný, protože láhev JENAerGLAS s hnědou stupnicí a nápisem nemám a ani jsem doposud nikde neviděla. Mám ve sbírce modré a zelené ( světlé i tmavé), ale hnědou ne. A pak mi ještě nabízí opět nádherné zásypy. Takže mám nesmírnou radost....nyní se mi poslední dobou moc zadařilo a získala jsem do sbírky plno nádherných pokladů: dudlíky, láhve, zásypy.....všem ze srdce děkuji za krásné nabídky!!!!

Fotku s kojenkou a prvorepublikovými zásypy máte v NOVÝCH ÚLOVCÍCH! Tak mrkněte na tu kráááásu! A najdete tam i další obří zásyp SYPSI!!!!

 

 

A všem přeji krásný a pohodový víkend.....