Sbírka opět bohatší o pár dudlíků......

09.03.2013 19:12

Dobrý večer všem, do nových úlovků jsem přidala pár dudlíků: jsou to kytičky a medvídek BARUM a jeden hooooodně starý kulatý dudlík "BARUM" - je to ten modrý s oranžovým středem a dokonce má ještě i původní savičku. Ta má úplně jiný tvar než se prodávají dnes nebo byly ty z 80. let a taky je ta savička i z jiné gumy - řekla bych, že je to materiál, ze kterého vyráběl BARUM  a později VULKAN savičky do šroubovacích kojenek KAVALIER, takže jsem neskutečně šťastná, že mám ve sbírce takový klenot. Jen si nejsem jistá zda k němu patří i ta krabička co v ní byl.....tento typ dudlíku se totiž prodával v úplně  jiné krabičce, ale je dost možné, že je to pozdější výroba co se balila tady do těch krabiček co v nich byly na přelomu 80. a 90. let chrastící dudlíky!?? A je k němu i lísteček s cenou, takže opravdu krásný kousek do sbírky!!! Sice, už jeden takový  "BARUM" ve sbírce mám - v bílé barvě, ale bohužel neměl tu původní savičku. O to větší radost z tohoto modrého mám!!!

Takže se kochejte a užívejte pohodový víkend........