Slíbila jsem ukázat NOVÉ ÚLOVKY...

22.08.2014 16:45
Všechny  Vás  moc a moc zdravím a jdu konečně ukázat co mám nového. Už 3 dny se raduji z nádherných pokladů co mi darovala paní Lucka, které tímto vřele děkuji!!!! Luci, srdečně děkuji za překrásné láhve, chrastítka a to ostatní co jsem našla v balíčku! Jste poklad!!! A dnes jsem se konečně dostala k focení a vyfotila jsem zrovna i dnešní zásilku - nepoužitou láhev KAVALIER, která mi přišla ještě i v původním obalu.
A pokud nakouknete příští týden najdete zde opět další poklady od paní Renaty, od které jsem dostala, už jeden balíček minulý týten a slíbila mi, že pošle další poklady, které určitě doma ještě má.....a stalo se! :-D Po neděli přijde další balíček a mám od ní znova slíbené další věcičky do sbírky......tak jsem moc ráda, že se mi paní Renča ozvala, protože tolik pokladů co mám od ní se mi dloooouho nepodařilo sehnat! A hlavně se těším co ještě dalšího najde, protože její nabídky jsou čím dál lepší!!! ;-)
 
 

Všem dárcům i prodejcům ze srdce děkuji za obohacení mé sbírky!!!!!!! A s Vámi se loučím a těším se příští týden........