Bdím či sním??????

09.10.2014 17:11
Všechny příznivce moc a moc zdravím, a jdu ukázat nové poklady. Fotoaparát se umoudřil, takže jsem mohla nafotit co se mi tu nahromadilo za tu dobu co jsem nefotila......jen jsem nějak zapoměla kam jsem vše poschovávala......to jsem celá já! Prostě u mně klasika! :-D Jak si vzpomenu kam jsem ty poklady schovala nafotím a vložím! ;-)
Dnes se s Vámi chci nejprve podělit o neskutečnou radost co jsem právě zažila......minulý pátek mi napsal pán, že má doma nějaké dudlíky vyrobené před rokem 1989 jestli mám zájem. Poprosila jsem tedy o foto. Poslal nafocených 5 dudlíků, a napsal, že je to jen pár kousků a má takových doma víc. Moje zvědavost stoupla, a zeptala jsem se kolik jich tedy má celkem. Odepsal, že těch 5 nafocených a ještě dalších 10. Posléze psal, že doufá, že budu spokojená a kdyby nějaké ještě sehnal ozve se, ale prej by to chtělo nějaké rarity! :-D Čímž mi vykouzlil úsměv na rtech, protože jsem si sama pro sebe říkala: co o tom chlap může vědět? Jen bych ráda viděla co si pán představuje pod pojmem RARITY??? Protože balíček byl opravdu plný RARIT!!! Díky neschopné poště jsem  tedy balíček dostala, až dnes, i když jej pán odeslal hned v pondělí. Ale řeknu Vám, že to čekání stálo za to! Když jsem balíček rozbalila -  nevěřila jsem vlastním očím.....byl plný úžasných pokladů a taky RARIT! Takže tohle asi pro pána rarity nejsou!?? :-D Mezi tím vším jsem našla malinké dudlíčky z 50. a 60. let - nejsou to ty pozdější co se dají sem tam ještě sehnat i nyní a jsou z pružného plastu, tyto jsou z tvrdého plastu a mají jiné kroužky než mini dudlíky a taky savička byla tenkrát podlouhlá a ne dnešní třešinka. Jen je škoda, že jsou ty savičky na dudlících v tak žalostném stavu a podlouhlé savičky jsou dnes k nesehnání. Ale mám slíbeno, že se pán pokusí nějaké sehnat. Nechám se překvapit co za poklady ještě budou? A další raritka jsou chrastící dudlíky......popravdě řeknu, že když jsem viděla na fotce z těch 5 dudlíků 2 chrastící, říkala jsem si: "těch mám sice plno, ale budiž....třeba budou mít jiný barevný odstín než mám" a dnes jsem byla velmi mile překvapena, protože tyhle chrastící mají taky úplně jiné kroužky, i když pár jich má, už taky ty pozdější, ale najdou se mezi nimi i úplně jiné než ty co se dají sehnat dnes a na discích je nápis: MADE IN CZECHOSLOVAKIA a navíc ještě i HAJÍ! Takže radost obrovská, protože takový mám jeden jediný a tento typ nebývá v nabídkách. A co víc je mezi nimi i jeden dvoubarevný růžovo-bílý. Prostě nádhera! :-D A tečkou za těmi všemi nádhernými dudlíčky jsou mini dudlíky co většina z Vás, už zná! Jen se mrkněte na jejich savičku, tenkrát na nich byla taková drobounká oproti těm dnešním. Jeden dudlík s ní, už mám je to ten růžový v originál sáčku tam je taky ještě původní savička. 
Tak Vám tedy řeknu, že jsem tu dnešní neskutečnou radost z těch dudlíkovývh pokladů rozdýchávala pěkně dlouho!!! A sotva jsem pánovi napsala, že balíček přišel v naprostém pořádku a moc mu děkuji za neskutečné poklady, už mi poslal další fotku s tím co opět sehnal. Z těch dalších pokladů mám taky nesmírnou radost, protože jsem si všimla, že ten bílý mini dudlík má právě tu podlouhlou savičku co je dnes mezi sběratelkami tolik žádaná a vypadá, že bude v hodně pěkném stavu! Mé štěstí nezná mezí!!! A tak nevím zda "bdím či sním"??? A pokud "sním" nechci se z toho nádherného snu nikdy neprobudit!!!! Pána mi seslalo samo nebe!!!!! 
A na posledních 2 dnešních fotkách najdete další neméně pěkné poklady, ze kterých mám taky velkou radost! Tak přeji hezké pokoukání............a hned jak najdu co mám ještě někde doma uloženo nebo mi přijdou další poklady od pána - nafotím a podělím se o tu krásu i s Vámi.
 

Pěkné vzpomínání přeji...............