Všechny Vás zdravím v novém roce!!!!!!!

06.01.2015 17:05
Nejprve Vám všem co sem zabloudíte chci popřát do nového roku 2015 jen to nejlepší a hlavně hodně zdravíčka! Ostatní jak já ráda dodávám "přijde samo"!!!! :-D
Vložila jsem pár nejnovějších  úlovků, ať se zase máte na co kouknout. ;-) Mám velkou radost ze zásilky zásypů - modré jsou nepoužité, plné a jsou z roku 1974! Ten menší je z roku 1970, sáček z roku 2002 a na mastičku jsem se nepodívala.....pak mi udělal obr radost David chrastítkem "PANENKOU", kterou vyráběla Dubena a taky originál zabalená chrastítka z Jablonce jsou pěkná. Pak mám i další pískací hračky - největší radost mi udělal zajíček od návrhářky Niklové. Taky se mi zadařilo a pořádně jsem se zásobila :-D kroužky k perleťovým a mini dudlíkům. A mezi posledními je pár fotek miminek a dětí..........zítra nafotím další úlovečky a jak přijdou balíčky s poklady co očekávám zase nafotím a ukáži......
 

Mějte se moc hezky, a ať se Vám tento rok daří........